Apartamenty Velvet, Poznań
Apartamenty VELVET

Regulamin obiektu

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Regulamin obiektu Apartamenty Velvet

1. Apartamenty Velvet to pokoje studia i apartamenty, zlokalizowane w kamienicach mieszkalnych przy ul. Śniadeckich, na maksymalnie trzecim piętrze oraz na ul. Głogowskiej 27, na pierwszym piętrze oraz w budynku na ul. Jeżyckiej 39
 

2. Zameldowanie

2.1.  warunkiem skorzystania z usług Apartamenty Velvet jest wypełnienie elektronicznej karty meldunkowej oraz akceptacja niniejszego regulaminu

2.2.  w dniu przyjazdu, najpóźniej do godz. 15.00 - Gość otrzyma adres lokalizacji pokoju / apartamentu wraz z instrukcją wejścia i innymi ważnymi informacjami.

2.3  Gość zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie, mailowo lub WhatsUp - wszelkich niezgodności, usterek lub braków w wyposażeniu w ciągu godziny od zameldowania pod rygorem utraty powoływania się w późniejszym terminie, na prawa z tego wynikających. Wszelkie zgłoszenia zostaną możliwie szybko usunięte przez Apartamenty Velvet, z zastrzeżeniem, że obsługa recepcji i dział serwisowy nie działa 24 godziny na dobę.

3. Pobyt

3.1. Gość korzystający z pokoju / apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń będących na wyposażeniu, powstałych z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.

3.2. Gość zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie, mailowo lub WhatsUp - wszelkich usterek i szkód - powstałych w trakcie pobytu w apartamencie. Wystąpienie usterki i szkód z winy Gościa wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty związanej z jej usunięciem. Jeśli rodzaj szkody nie jest wymieniony w pkt 10 tego regulaminu - przy ustalaniu kwoty przyjmuje się wartość odtworzeniową.

3.3. najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.

3.4. przez cały czas pobytu w obiekcie, dzieci poniżej 16 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.

3.5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić telefonicznie lub elektronicznie, do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże obiektu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

3.6. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godz 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00 - zostanie naliczona opłata za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych. W przypadku, gdy nie ma możliwości przedłużenia pobytu, serwis sprzątający, za dodatkową opłatą- spakuje i zabezpieczy rzeczy Gościa oraz przeniesie je do recepcji.

3.7 obiekt ma charakter wyłącznie  noclegowy, ze ściśle przestrzeganą ciszą nocną w godz. 22.00-08.00

4.     pracownik obiektu może, z zachowaniem miru domowego gościa, wejść do pokoju podczas trwania pobytu tylko gdy uzasadnione jest to:

4.1.  bezpieczeństwem gości,

4.2.  zakresem świadczenia usługi noclegowej (sprzątania, wymiana ręczników, uzupełnianie papieru toaletowego itp.)

4.3.  podejrzeniem złamania regulaminu obiektu,

4.4. w ramach prac serwisowych (np. naprawa wyposażenia, wyciek wody, awaria dostawy energii, wymiana żarówki / baterii w pilocie itp.)

5.     Zabronione jest:

- organizowanie spotkań towarzyskich w pokoju/apartamencie  (urodziny, wieczory kawalerskie, Sylwester, Andrzejki itp.),

- hałasowanie powodujące uciążliwość dla innych Gości i mieszkańców kamienicy,

- przebywanie po 22.00 w pokoju większej ilości osób niż zgłoszona przy rezerwacji,

- palenie wyrobów tytoniowych (w tym elektronicznych) w pokojach, holu i klatce schodowej,

- nieuzgodniony pobyt zwierząt w pokoju,

- wprowadzania rowerów do pokoi / apartamentów, a także pozostawiania rowerów korytarzu wspólnym,

- wnoszenia i korzystania z jakichkolwiek urządzeń niestanowiących elementów wyposażenia, zasilanych energią elektryczną lub gazową i mogących stwarzać zagrożenie pożarowe, w szczególności: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.

6.    Rażące złamanie regulaminu obiektu, w szczególności dotyczące zakłócania pobytu innych gości i/lub uzasadnione wezwanie Ochrony, Straży Miejskiej lub Policji przez sąsiadów lub obsługę obiektu, w związku z niewłaściwym, niemoralnym czy uciążliwym zachowaniem Gościa, może skutkować usunięciem Gościa z obiektu bez prawa do zwrotu niewykorzystanej wpłaty ani do odszkodowania.

7.     Gość akceptuje stawki i zgadza się na obciążenie dodatkowymi kosztami, w następujących przypadkach:

7.1.    100 zł – za każdą niezgłoszoną i niebędącą Gościem osobę, powyżej maksymalnej liczby osób dla danego pokoju, przebywającą w nim w godz. 22.00-08.00

7.2.    100 zł /dobę – za każde niezgłoszone zwierzę,

7.3.    2500 zł - zorganizowanie w pokoju imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla pozostałych Gości lub sąsiadów,

7.4.    od 300zł – koszt usunięcia zapachu dymu papierosowego wskutek złamania zakazu palenia. Koszt ten może wzrosnąć o  200-500zł /dzień, jeśli nie będzie możliwości skutecznego usunięcia zapachu dymu papierosowego do przyjazdu kolejnego gościa.

7.5.    od 300 zł - manipulowanie, demontaż lub uszkodzenie elementów automatyki obiektowej jak: czujki dymu, kamery, zamki elektroniczne, sterowniki ogrzewania, nieuzasadnione użycie gaśnicy itp)

7.6.    100zł - zabezpieczenie rzeczy Gościa opisane w pkt.3.6.  tego regulaminu,

7.7    zabranie, uszkodzenie lub nadmierne zabrudzenie pościeli/ręczników- uniemożliwiające skuteczne wypranie (np. zabrudzenie farbą do włosów, lakierem, smarem, krwią itp), wg poniższego cennika:

- poszewka poduszki - 30 zł,

- poszwa kołdry - 90 zł

- ręcznik mały - 25 zł

- ręcznik duży - 40 zł

- ręcznik łazienkowy tzw. “stopka” - 30 zł

7.8.    Koszty zniszczeń nie wynikających z normalnego użytkowania pokoju, pokrywa Gość wg wyceny rzeczoznawcy ubezpieczeniowego.

8.    Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie lub zachowywał się w sposób wulgarny lub agresywny wobec innych osób lub obsługi obiektu.

9.    W częściach wspólnych obiektu prowadzony jest monitoring wizyjny, a Gość zgadza się na użycie zapisów monitoringu przy rozstrzyganiu ewentualnych sporów.

Twój nocleg w Poznaniu Nasze pokoje

Zobacz na mapie
Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij